ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

به سلامتی!!!!



به سلامتی‌:

 
اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همهٔ موهاش ریخته،


به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟

باباش میگه قربونت برم از همهٔ اونا تو خوشتیپ تری ....‬

به سلامتی :

اونایی که...
درد و دل همه رو گوش میدن......اما معلوم نیست خودشون کجا درد و دل میکنن.‬

به سلامتی:

 کسی که وقتی بردم گفت :
اون رفیــــــــــــــــــــــــق منه .......وقتی باختم گفت : من رفیـــــــــــــــــــــــــــقتم ......‬

به سلامتی:
تمام معلمهامون که امروز روزشون است...

و با تمام عشق این همه سختی را تحمل میکنند

ستوده جان این یکی  به سلامتی تو بود

به سلامتی همه شما عزیزان

نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

به سلامتی سه نقطه ها...

سه نقطه هایی که یه دنیا حرف های نگفته دارند

آره واقعا ....

رمانتیک دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

به سلامتی وجود خودت نداجان
که دست معرفت و خوش قلبی رو از پشت بستی

فدای تو عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد