ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

چیز‌هایی که از مادرم آموختم!!!



 

هر کاری جایی دارد: اگر میخواهید همدیگه رو بکشید برید بیرون! من تازه اینجا رو تمیز کردم!

 

دعا: دعا کن سر جاش باشه وگرنه…!


منطق: به خاطر اینکه من میگم!


آینده نگری: اگر از اون تاب بیافتی و گردنت بشکنه محاله با خودم ببرمت خرید!


رعایت آداب غذا خوردن: موقع غذا خودن دهنت رو ببند!


استقامت: تا وقتی کلم‌هاتو نخوردی از جات تکون نمیخوری!


چرخهی زندگی: من تو رو به دنیا آوردم و اگر بخوام خودم هم شرت رو از این دنیا میکنم!


اصلاح رفتار: تو دیگه مثل بابات رفتار نکن!


قناعت: میلیونها بچه کم شانس توی دنیا هستن که آرزو میکردن من مادرشون بودم!


انتظار: وایسا برسیم خونه…


مراقب از خود: ژاکتت رو بپوش! یه جوری رفتار میکنی انگار من که مادرتم نمیدونم کی سردت میشه!


رشد کردن: اگر اسفناج نخوری بزرگ نمیشی!


کنایه: گریه میکنی؟ حالا یه کاری میکنم که واقعا اشکت در بیاد!


ژنتیک: باید به خاطر ژن بابات باشه!


اصل و نصب: این چه وضع اتاقه؟ مگه تو طویله به دنیا اومدی؟


خرد: وقتی به سن من برسی میفهمی!


عدالت: یه روزی بچه داری میشی و امیدوارم بچههات عین خودت بشن!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

خرد: وقتی به سن من برسی می‌فهمی!


چه قدر این واسه من آشناست

اصل و نصب: این چه وضع اتاقه؟ مگه تو طویله به دنیا اومدی؟
اینم خیلی دوست داشتم

سلام ندا جونم
ممنون خیلی قشنگ بود
کلی خندیدم

وجدانن جواب منو ندی من دلتنگ میشم جوابات پر از انرژی است

محمد رسول دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://zendegisaz.mihanblog.com

*** سلام دوست گرامی
با قسمت چهارم « سلسه گفتمان های تأثیر حجاب و طلوع آرامش در زندگی » با موضوع " حجاب در دولت اشکانیان (حجاب و ایران باستان) " به روز هستم .
خوشحال میشم این گفتمان را تا آخر بخوانید و از آن نتیجه گیری فرمایید.

در ضمن خدمت دوستان عزیز عرض کنم که: به دلیل اینکه مسافرت بودم نتوانستم نظرات پست قبل را تایید نمایم انشاللله در اولین فرصت این کار را خواهم کرد .
باتشکر فراوان [گل][گل][گل]

من دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://my-moon.blogsky.com

اینا همه درسی از زندگی هستن

چه جالب

ستوده سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام ندا جان .
چه سفارشات خوبی مادر کرده .
اینها همه باید آویزه گوشمان باشد ولی حیف

بله حق با تو است عزیزم

صهبانا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://sahbana.ir

و جمع همه ی اینها ... خود بینی و خود خواهی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد