ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

خندیدن




هنگامی که هر سلول بدن تو بخندد، هر بافت وجودت از شادی بلرزد،


به آرامشی عظیم دست می یابی!


بگذار خنده ات خنده ای از ته دل باشد. چنین خنده ای پدیده ای نادر است!

کسی می تواند بخندد، که طنز آمیزی و تمامی بازی زندگی را می بیند.

کوتاه ترین راه برای گفتن دوستت دارم لبخند است
!


یادت باشه! انسان های خندان و شاد به خداوند شبیه ترند!

فراموش نکن! همین لحظه را، اگر گریه کنی یا بخندی! بالاخره می گذرد، امتحان کن!
جای تأسف است که ما برای شاد بودن بهانه ای می خواهیم،

 ولی برای غمگین بودن نیاز به هیچ بهانه ای نداریم!
ضرر نمی کنی اگر از هم اکنون لبخند زدن را تجربه کنی

مطمئن باش همیشه یکی هست که عاشق لبخند تو باشه

شاد باشید و لبخندتان جاویدان

 


نظرات 6 + ارسال نظر
مهیاد سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://lemonade.blogsky.com

سلام
همیشه سعی کردم به یاد امام حسین (ع ) گریه کنم .
اما میخواهم یکبار شده با لبخند و هدیه ای دل انسانی رو شاد کنم و شادی اون لحظه رو به آقامون هدیه کنم .... شاید این از اون گریه بیشتر قبول بشه ...

ممنون از این مطلب تامل برانگیز شما .

ستوده سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

ندا جان سلام .
خندیدن بر هر درد بیدرمان دواست .
من خیلی خندیدن را دوست دارم .
دیروز امتحان گرفتم همه شون خراب دادن بعد نگاه برگه هاشون که میکردم خنده ام میگرفت بچه ها گفتن تو چرا به جای اینکه عصبانی بشی میخندی .
گفتم چرا عصبانی بشم خودتون باید جبرانش کنید موقع امتحان مجبورید بخونید چرا من خودم را الکی اذیت کنم
کلا من همیشه دهنم بازه مثل این

واقعا هم همینه یک موقعه ها باید فقط خندید

امید سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

دیگه داره یادم میره خندیدن چطوره

شاید باید شروع تازه داشت شاید باید همه چیز را دوباره تغییر داد

فریناز سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

این بچه رو میبینم نمی تونم خنده مو کنترل کنم ندا جون

ممنون

نازی تو خوشروی ما هستی همیشه

آرمان سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

درود فراوان

زنده باشید

فریناز یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

من عاشق این عکسای خنده دارم ندا جون
دوباره اومدم بخندم

تو هم بخندی یا

عزیزی بخند گلم خوشحالم نوشته هام میخندوندت بیشتر به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد