ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

کجا میروی؟



عارفی را دیدند مشعلی و جام آبی در دست پرسیدند: کجا میروی؟  

گفت: می روم با آتش، بهشت را بسوزانم و با آب جهنم را خاموش کنم!!!
 تا مردم خدا را فقط به خاطر عشق به او بپرستند،
 نه به خاطر عیاشی در بهشت و ترس از جهنم.
 

نظرات 2 + ارسال نظر
سیتاک دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://sitaak.blogsky.com/

برای دیدن قیامت لازم نیست زیاد منتظر بمانیم ...
همینجا هم همه از هم فرار می کنند .

اینم یک حرفی است

سمانه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

گفتم : اگر می دانستم کدامین روز می ایی به احترام امدنت گناه نمی کردم.
گفت : ان روز که تو گناه نکنی به احترام گناه نکردنت می ایم .
اللهم عجل لولیک الفرج

خیلی نوشته زیبایی بود ممنون که سرزدی بازم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد