ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

قیمت انسان


نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

من که می دانم شبی عمرم به پایان می رسد
نوبـــــت خاموشی من سهل و آسان می رسد
من که می دانم که تا سرگرم بزم و مستی ام
مـــــــرگ ویرانگر چه بیرحم و شتابان می رسد
پس چرا عاشق نباشم ، پس چرا عاشق نباشم
من که می دانم به دنیا اعتباری نیست نیست
بین مرگ و آدمی قول و قــراری نیست نیست
من کــه می دانم اجــل نــــاخوانده و بیدادگـر
سر زده می آید و راه فـــــراری نیست نیست
پس چــــــرا ... پس چـــرا عـــــاشق نبــــاشم

ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد