ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

چشم انتظار




می گفت: اشتباهی خونه یه خانم پیری رو گرفتم، اومدم معذرت‌خواهی کنم...


هی می‌گفت علی‌جان تویی....


هی می‌گفتم ببخشید مادر اشتباه گرفتم...


باز می‌گفت رضا جان تویی مادر...


می‌گفتم نه مادر جان اشتباه شده ببخشید...


اسم سوم رو که گفت دلم شکست...


گفتم آره مادر جون، زنگ زدم احوالتون رو بپرسم...


اونقدر ذوق کرد که چشام خیس شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
sadegh سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.besuye-farda.com

سلام دوست گل من وبلاک خوبی داری تبادل لینک می کنی اگه می کنی ما رو با نام زیر لینک کن
پاتوق دخ ت ر و پ س رای ایرانی اینجا
لینک کن و خبر بعده
www.besuye-farda.com
yahoo id : sadegh_200526[نیشخند]

فرینلز دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام انتظار...این روزا من هم منتظرم با این تفاوت که پیر نیستم که کسی را به جای او اشتباه بگیرم.با اجازتون لینک کردم شما را وبلاگ خیلی قشنگی دارین.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد