ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

بدست آوردن عشق واقعی




سعی کنید آنچه را دوست دارید بدست آورید!!!


وگرنه باید آنچیزی را که بدست آمده  دوست داشته باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
ستوده جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://saba091.blogfa.com

سلام دوست خوبم .بسیار زیبا گفتی .
همیشه تلاش کردم تا آنچه را دوست دارم به دست بیارم وهمیشه هم موفق بودم .
ممنون

خوشحالم عزیزم
امیدوارم روزهای بهتر در پیش داشته باشی

ابوالفضل جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://mosed.blogsky.com/

با عرض معذرت از خانم معلم این مطلب را با نقد قبول دارم
اگر داشته هایم خوبند باید دوستشان داشته باشم. اکثرا آنچه را نداریم و دوست داریم داشته باشیم طمع است. اینجاشو نمی تونم هضم کنم.
ولی در کل جمله زیبا و پرمغزی است.
مرسی از اینجا تا آنجا

بعضی داشته ها پیش آمده دلیل بر این نمیشه چون هست دوست داشته باشیم
اما میتونیم آنهایی که عاشقشون هستیم بدست بیاوریم و حفظ کنیم

نازنین پسر جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام گرامی

خیلی زیبا بود ... بله یه جورایی می شه گفت نیاز به علاقه مندی ها در اولویته ...

من به شخصه خیلی اوقات به چیزایی که دوست داشتم رسیدم و راضی هستم ... ولی گاهی اوقات اون چیزی که دوسش دارم ممکنه باعث نابودی من بشه ... متاسفانه توی زندگی من این نوع دوست داشتن اتفاق افتاد و آسیب زیادی دیدم

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

امیدوارم به چیزهائی که میخواهید برسید بدون آسیب و موجب پیشرفتتان شود.

ابوالفضل شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ق.ظ http://mosed.blogsky.com/

با خانم معلمی که دیرتر از شاگرد سر کلاس میاد چیکار میکنن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد