ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ببخشید



ببخشید و فراموش کنید !!!


کینه فقط بارتان را سنگین تر می کند و الهام بخش ناخوشایندی است!!!


از بالا به موضوع نگاه کنید !!!


به خاطر داشته باشید که هر کسی امکان دارد اشتباه کند!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ

اگه بتونیم این اصلو تو زندگیمون توی اولویت قرار بدیم واقعا به جاهای خیلی بالایی می رسیم.......
وقتی کسی را می بخشی اول از همه خودت به اوج آرامش می رسی.....
و این بالاترین پاداشیه که به همراه داره.....

مرسی عزیزم از نظرت حق با تو است

مهرداد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام
ممنون که به دیدنم میایی
خب اگه نتونستی پیدا کنی از ستار یه کار دیگه انجام بده
آهنگی رو که می خوایی اپلود کن و تو وبت بذار
اون وقت شاید جواب داد./

اون ترانه ها رو هم خودم گاهی با خودم زمزمه می کنم./
آره خودم می نویسم
فعلا

مرسی از پیگیری

مهرداد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام






خداحافظ

اخراجی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام آبجی استاد!
دیدی اونقدر غیبت کردی تا افت تحصیلی پیدا کردم و از مدرسه اخراج شدم؟
الانم علاف خیابونا هستم. مهندس راه ساختمان شدم. خیابونا رو متر میکنم و ساختمانها را تماشا می کنم. (یاد مادر بزرگم بخیر به مهندس میگفت مونث)
گاهی هم یه کارتن که روش نوشته گوسفند زنده دستم میگیرم و سر بلوار وای میسم.
گاهی هم پیتزا موتوری هستم. الانم یه پیتزا برا وبلاگ بغلیتون آوردم گفتم بیام یه عرض ادب کنم.
راستی عکساتون حرف نداره. معلومه کار یه آدم هنرمنده نه کار بی هنرای اخراجی.
فعلا زت زیاد! (کاریش نمیشه کرد رفقای خیابونی رو گفتارمون تاثیر بد گذاشتن)
راستی شما هم اگر گاهی پیتزا سفارش بدین میتونم به بهونه پیتزا بیام یه سر سلامی بکنم. یادمه سوغاتی که ندادین ولی مطمئن باشین انعام پیتزا رو میگیرم. چکنیم زندگی خرج داره.

آدمها باید یادشون باشه قدرتمند ترین موجود در روی زمین هستند
پس زود جا زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد