ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

بمان




گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه!!!


و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
اخراجی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

درس امروز ، تمام حرفهای نگفته منه. کلک! نکنه از تو دلم کپی برداری کردی؟
اِ یادم رفت من از عکسها مطلب رو میگیرم. عکسه میگه : این اقاهه گرمشه دلش میخاد بارون بباره. درسته؟
خب متن درس رو چند بار باید بنویسیم؟ اخراجی حساب کنین. وقتمون کمه.
درسته اخراج شدم ولی بیسواد که نمی خام بشم.
راستی استاد اشکال نداره رو مقوا یا کارتن با ذغال بنویسم.
آخه دیگه قلم کاغذ ندارم.
راستی پیتزا نمی خاین؟

سلام داداش اخراجی شاگرد تنبل که نمیدونه عکس خانمه نه آقا
بازم از هیچی بهتره فکر کن منتظر بارونه
بارون برای من حکم رحمت الهی است پس همگی سر بر آسمان منتظر رحمت الهی باشیم

ستوده سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام دوست خوبم .
پیامت بهم انرزی مثبت میده .
من میمونم او هم میماند هرچند فعلا برای دوستانش سکوت کرده ولی حضور دارد .
نگاه کن حضورش را احساس میکنی.
من برمی گردم

به به خانم گل
خوشحالم میبینمت اخراجی درسته درسش کمی ضعیفه اما پیتزا فروش خوبی چون مدام تبلیغات پیتزاشو میفرسته

اخراجی چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام. امروز تعطیله؟ خوش بحال شما کارمندا. هر روزی که این تقویم جیبی ام قرمز میزنه شما تو خونه هستین.
ما اخراجی ها برا یه لقمه نون صبح تا شب باید با این ابوقرازه شهر رو متر کنیم تا کسی بخاطر یه پیتزا گرسنه نمونه.
بابا انعام نمیخاییم پیتزا بخرین دیگه. چقدر راهمو کج کنم بیام اینجا عرض ادب کنم.
کاری میکنید تا بخاطر شما دوباره اخراج بشم. شما سفارش بدین من پولشو خودم میدم. فقط صاحب کارم بدونه که ول نمی چرخم.
راستی من جاتون باشم پیتزا از بیرون نمی خورم.
نمی دونین ما اونجا چطور درستش میکنیم. نگم بهتره.
در مورد عکس ببخشید چشام از بس باد میخوره رو موتور بهشون کم سو شدن.
حالا شما مطمئن هستین این خانم بخاطر بارون این ژست رو گرفته؟
گمون کنم از خدا یه شوهر خوب میخاد. ظاهرش که اینجور نشون میده ولی خب شما استاد هستین بهتر میدونید.
وای دیرم شد. الان صدا صاب کارم در میاد. فعلا تا بعد.

آقا ما فردا مهمون داریم میخوام سورپریز پیتزا های شما را بدم
زحمت میکشین سفارشی برامون بفرستین
لطفا طوری باشه مزه اش را کسی تا حالا نچیده باشه
طوری که درس زندگی بگیره
ما خیلی وقته کلام های شیرین داداشمون را نشنیدیم
دلمون تنگ شده
خانم گل را هم سلام سفارشی بفرستین براش

ستوده پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام عزیزم .
عید شما مبارک .
ببخشید باز مدرسه ام دیر شد واین دفعه دیر رسیدم تبریک بگم .
این آقا اخراجی را ولش کنید پیتزا هاش همش خرابه سفارش ندین که آنوقت خدای نکرده سرو کارتون به بیمارستان میکشه .
(کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ) بگو اگر راست میگی پیتزاهات خوبه خوب چرا خودت نمی خوری .

عزیزم من هنوز تست نکردم پیتزاشو
اما چی بیگم تجربه خانم گل زیاده
اما قربونت برم جونه خرج زن و بچه باید بدهد بد هم باشه باید کمک کنیم بهشون نهایت اینه نمیگیم نخوردیم

اخراجی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام پیتزا آوردم .
چرا کسی اینجا نیست
اهان تعطیله باز کارمندا رفتم چالوس؟ پس با این پیتزاها چیکار کنم.
خانم استاد! اخرش منو اخراج میکنن از سر کارم. پول این پیتزا رو کی میده؟
ببین چه پیتزایی هم اوردم
صاحبکارم پوستم رو میکنه.
برم سر بلوار همراه با گوسفند زنده بفروشم تا دیر نشده.
غیبت براتون زدم. ولی شما که از غیبت نمی ترسین چون استادین. بیچاره فقیر بیچاره هایی مثل من .

آقا شرمنده نپرسیدید زمان را آوردید
شما که میدانید شنبه تا چهارشنبه من برنامه هام است و مهمانام میآیند.
شرمنده حاضریم خسارت هم بدیم

فریناز یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام....
نمی دونم دلیل سکوتش چی بود...!!!!
ایکاش واضح تر برام توضیح میداد تا ازش دلخور نمیشدم.....!!!!!

ندا جون به اخراجی سلام ما را هم برسونین....

عزیزم خوش اومدی خیلی وقته سر نزدی به من
در ضمن یادت باشه بعضی مکواقع ما آدمها نیاز به سکوت داریم تا یکسری مسائل را حل کنیم پس نگران نباش

فریناز یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

از بین تمام جملات قشنگت این یکی فوق العاده به دلم نشسته......

شاید چون واقعا جوابمو باهاش و با توضیحای خوبت گرفتم....

راستی من که با هر جملت میام پیشت ندای خوشکلم......

عزیز مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد