ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

سوال کنید


چیزهایی را که نمی دانید بپرسید!!!

زیرا که شما برای یاد گرفتن به این کره خاکی آمده اید.

نظرات 4 + ارسال نظر
اخراجی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام صبح بخیر
پیتزا ندارم. قبل از اینکه برم سر کار اومدم اینجا.
آبجی ندا گفتین سوال کنید من یه سوال دارم. بپرسم.
ما برای چی اومدیم به این کره خاکی؟
هر روز اینو از خودم میپرسم ولی جوابشو هم بلدم.
من برا اخراج شدن اومدم. گاهی از کار اخراج میشم . گاهی از سر کارم. گاهی از مدرسه. ولی کیف داره وقتی بهت میگن اخراجی. ای حظ میکنم وقتی اخراج میشم.
چون یه کار جدید میزنم و یه چیز جدید یاد میگیرم. پس اخراج شروع یه یادگیریه جدیده!
دیدین این دفعه درس چقدر خوب یاد گرفتم. خب بخاطره عکسشه دیگه! اینـــــــــــه!

منم تجربه اخراج زیاد داشتم
تو دبیرستان کل کلاسمون هر هفته اخراج میشد بعد میرفتیم تو حیاط ساندویچ میخوردیم و میخندیدیم

ستوده شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام استاد عزیز .
درس امروز را من خوب بلدم پس نمرهام باید بیست بشه .
حالا اگر کسی نبود که به سوالامون جواب بده چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نگران نباش جواب گو پیدا میشه

نازنین پسر شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام گرامی

مطلب جالبی بود ... ولی یه نکته ای هست من تو دانشگاه سر کلاسا که سوال می پرسم دانشجوها چپ چپ نگام می کنن :-)

با یک نظر سنجی در مورد ازدواج به روز کردم و منتظر حضور شما هستم

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

فریناز یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

دوست خوبم ممنون بابت جواب خوبت...
واقعا یه استاد خوب ودانایی....


آره منم همین طوری که الان هست قبولش دارم....

مهم حضوره....حتی غیر مستقیم.....

مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد